Selasa, 07 Oktober 2014

hotel di yogyakarta yang paling berkualitas

hotel di yogyakarta, Yogyakarta mempunyai beberapa tempat-tempat menarik yang boleh dikunjungi dengan sebelumnya kehidupan yang menarik, yang sedia ada harian yang sudah pasti jangka panjang yang menarik dan mencabar. Hanya dengan berjalan dekat dalam bandar anda mungkin datang untuk berasa terhibur dengan kehadiran lapan muzium dan galeri di Yogyakarta berbaloi untuk melawat. Panduan perjalanan seterusnya anda di Yogyakarta dengan Agoda, disokong oleh jaminan harga tag minimum kami.

hotel di yogyakarta

Ibis Yogyakarta Malioboro terletak di dalam daerah perniagaan pusat Yogyakarta, 10 kilometer di lapangan terbang dan hanya 300 meter di stesen keretapi. Panduan dianggap sebagai salah satu daripada 148 bilik kami dan menikmati perkhidmatan hotel yang boleh didapati, dua restoran, dua bar, pusat kecergasan dan kolam renang. Kawasan prinsip rasa ingin tahu, seperti Kraton Yogyakarta Taman Air Palace, dan Sonobudoyo, boleh dicapai dengan berjalan kaki dari hotel.

Seasons Yogyakarta Malioboro terletak di dalam daerah itu, boleh dicapai dengan berjalan kaki. Dibina dengan warna yang berwarna-warni dan tanggapan pop, hotel ini kelihatan seperti syurga untuk pelancong, tetapi di samping itu sesuai untuk pelawat organisasi yang memilih untuk senang dalam persekitaran yang berbeza hospitaliti. Sila lihat juga Sultan Palace yang terkenal dan juga warisan budaya lain Yogyakarta di istana, hanya 5 minit dari hotel. Lauk malam anda dengan bar atas bumbung, Sky Bar, dan suka pemandangan yang menakjubkan malam bandar anda.


Jogjakarta Plaza Hotel akan memudahkan akses kepada pelbagai bidang yang menarik di Yogyakarta, seperti pusat membeli-belah dan Sultan Palace Malioboro. Ia hanya memerlukan masa dan jarak pendek melalui hotel untuk melawat pantai yang tenang Lautan Hindi anda, Gedhe City, Gunung Merapi dan Borobudur dan Prambanan.

Terletak hanya 15 minit di lapangan terbang Awalnya dan Stesen Kereta Api Tugu, Jogjakarta Plaza Hotel adalah pasti destinasi yang sempurna untuk percutian yang melakukan dan organisasi. Jogjakarta Plaza Hotel boleh menjadi generasi baru hotel empat bintang yang memberikan suasana yang selesa dan tenang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar